Jednoduše platforma, kde se poptávka setkává s nabídkou

Salexpander.cz – Vaše cesta k novým obchodním příležitostem v EU i mimo ni. Služby pro výrobce, distributory a Marketplace systém prodeje.

Kdo jsme

Jediná agentura, která nabízí pro prodej na globálních tržištích kompletní řešení včetně logistiky a prodeje pod naší registrací, což vás chrání od mnoha skrytých nákladů a rizik.

Náklady a rizika kterým se vyhnete

  • Kompletní náklady spojené s obsluhou uživatelského „accountu“ (uživatelského konta na jakémkoli MP, tedy zejména mzdové náklady, náklady na pravidelné proškolování personálu, režijní náklady apod.)
  • Kompletní náklady spojené s organizací či provozováním logistiky, provádíte-li si ji sami
  • Veškeré náklady spojené s používám takzvaných specializovaných agentur na správu vašeho konta a organizaci logistiky, pokud nějakou takovou agenturu používáte
  • Náklady na „supportní oddělení“ hovořící v jazycích zemí, v nichž prodáváte (povinnost provozovatele svého Marketplace účtu, tedy mzdové náklady)
  • Náklady na zúčtování dokladů v rámci EU (různá DPH, různá účetní legislativa, Intrastat. Zpravidla specializovaná účetní firma nebo ve vlastní mzdové režii)
  • Náklady na pojištění zboží pro export do EU
  • Náklady na optimalizaci cash and document-flow (mnoho nakupujících v EU exponenciálně zvyšuje náročnost na fakturaci, množství interních dokumentů – s námi máte pouze jednu fakturační a kontaktní entitu: nás)
  • Rizika spojená s uzavřením (i trvalým) Vašeho uživatelského accountu za předpokladu nízké produktivity či chyb spojených s logistikou, daty, nekompatibilitou produktu ve smyslu legislativy v různých zemí EU z pohledu ochrany spotřebitele (tedy ztrátou celé investice kterou jste obchodu věnovali)
  • Rizika spojená s vysokými penalizacemi (penalizace z nedodání zboží a chyb v logistice, penalizace z nekompatibility dat atd.)
  • Rizika spojená s nezaplacením zboží (my kupujeme od Vás a prodáváme dál v EU)

Jaké benefity Vám spolupráce přinese zejména?

  • Kompletní logistiku ve formátu Vašeho externího skladu, z něhož můžeme zavážet Vaše zboží nejen do marketplace systému Amazonu, eBaye, Mall Group a dalších, ale můžeme zboží zavážet i vašim vlastním zákazníkům, tedy například zavážet objednávky z Vašeho vlastního eshopu po ČR, SR a EU, zavážet Vaše případné B2B zákazníky po EU atd.)
  • Zastřešujeme kompletní komunikaci se servisním týmem Amazonu ve všech jeho 5 zemích, kde provozuje MP a stejně tak i komunikaci se servisními týmy ostatních MP které obsluhujeme (například eBay; jedná se například o zalistování, tvorbu Branded pages,
    povolení sortimentu a značek k prodeji, povolení kategorií, povolení položek k prodeji, svozy vratek a reklamací atd.)
  • Zastřešujeme kompletní komunikaci s kupujícím v lokálních jazycích dle pravidel MP systému obchodu, včetně ověřování doručovacích adres pro maximalizaci efektivity závozu zboží klientovi (ochrana před dodatečnými náklady spojenými s nedoručením zásilek)
  • Automatický dohled nad cenami a konkurencí (Buy box report, tedy kdy víme jaká cena je na té které položce vítězná a dostane vás do „Buy boxu“)
  • Kompletní účetnictví v EU 28, které nemusíte řešit sami ve vlastní režii či outsourcingem specializované účetní agentury včetně finančních toků
  • Kompletní evidence a náhled do skladu a objednávek v rámci WMS portálu
  • Analytika prodejů a poradenství jak je navýšit
  • Přesný repoting, který Vám pomáhá optimalizovat nákupní či výrobní proces a forecastovat nákupy a výrobu

Cenové plány

Nezapomeňte: tím, že s námi neprodáváte pod vlastní registrací, Vás chráníme – na rozdíl od jiných agentur či v případě, že si vše organizujete sami – od skrytých nákladů a rizik, protože poskytujeme skutečný kompletní outsourcing, nikoli pouhé poradenství.

Odměna z prodeje: 9%
Limit prodaných produktů: 1000
Počet položek v inventáři: 2000

499 EUR / měsíc

Odměna z prodeje: 8%
Limit prodaných produktů: 2000
Počet položek v inventáři: 10000

999 EUR / měsíc

Odměna z prodeje: 7%
Limit prodaných produktů: 10 000
Počet položek v inventáři: 30 000

1 499 EUR / měsíc

Zvažte, zda nechcete vytvořit svůj individuální obchodní koncept ve spolupráci s námi a kontaktujte nás.

Proč právě my?

50 milionů EUR
již prodali naši klienti v úhrnu do EU a Amazonu

více než 180 000 aktivních položek
v denním datafeedu na naše zákazníky typu Amazon, Mall Group a další

A co je nejdůležitější: na rozdíl od různých poradenských agentur a pseudoagentur jsme my investovali čas a prostředky, abychom vytvořili platformu, která vyřeší pro své klienty vše a oni budou mít čas na 2 nejdůležitější věci v obchodě: nejlepší možné ceny a nejflexibilnější skladovou dostupnost svého zboží. To je rozdíl mezi námi a ostatními.

28

zemí

1

logistické řešení

NAŠI ZÁKAZNÍCI

… A DESÍTKY DALŠÍCH

Služby dodavatelům

Proč se stát naším klientem a prodávat u nás své zboží? Protože z jednoho datafeedu a jedné skladové zásoby můžete prodávat do 28 zemí EU přes Amazon a zároveň své zboží v té samé chvíli nabízet všem ostatním k nám připojeným zákazníkům. Jeden datafeed, jedna zásoba = mnoho možností prodeje!

Služby odběratelům

Proč se stát naším klientem a kupovat u nás zboží nebo cenově porovnávat své současné nákupy či nákupní zdroje s našimi? Protože naši zákazníci nám poskytují nejlepší možné ceny a dostatečnou skladovou zásobu, která prokazatelně obstojí na trhu v EU včetně Amazonu, to vše na jednom místě. Zajímá Vás více?

Začněte s námi prodávat po celé EU!

Nezapomeňte: nezáleží jak velká firma jste, zda výrobce, distributor, exportér nebo importér – naše platforma je otevřená všem

Naši partneři

Staňte se našimi partnery

  • 16 let zkušeností s maloobchodem, internetovým obchodováním a exportem v rámci CEE regionu i EU
  • 84% firem, které nás oslovily, získaly naším prostřednictvím nové obchodní partnery a příležitosti
  • žádné skryté náklady a neprůhledné procesy
  • 100% měřitelné výsledky

Jak fungujeme?